Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 20 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Android vs Bada
Obořil, Radek ; Bartoň, Radek (oponent) ; Žák, Pavel (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá srovnáním mobilních platforem Samsung bada a Google Android, a to zejména z hlediska vývoje nativních aplikací. Srovnávány jsou možnosti nativních aplikací, vývojové nástroje a podpora grafiky a multimédií u obou platforem. V rámci práce byla pro obě platformy vytvořena aplikace - hra Had. Práce popisuje návrh této aplikace, rozdíly v implementacích a diskutuje možnosti přenositelnosti kódu mezi platformami.
Vývoj multiplatformní geolokační aplikace
Pinkava, Marek ; Komosný, Dan (oponent) ; Pospíšil, Aleš (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá možnostmi vývoje multiplatformních geolokačních aplikací, pomocí moderních webových technologií. V úvodu práce je nabídnut souhrnný popis dostupných mobilních platforem a možnosti vývoje pro ně. Následně jsou popsány webové technologie vhodné k vývoji aplikací. Další kapitola se věnuje geolokačním metodám, jejich možnostem a omezením. Poté je popsána implementace konkrétní aplikace pomocí vybraných technologií. Výsledkem práce je vytvořená multiplatformní aplikace xStudent sloužící studentům FEKT VUT v Brně, která jim pomůže k snadné orientaci mezi důležitými místy fakulty.
Softwarová podpora analýzy rizik
Mokrá, Radka ; Očenášek, Pavel (oponent) ; Kreslíková, Jitka (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá návrhem multiplatformní aplikace pro podporu analýzy rizik. Práce postupně popisuje řízení rizik v informačních technologiích a jednotlivé metody, které se pro řízení rizik využívají a to především takové, které lze vizualizovat. Následně jsou popsány možnosti multiplatformního vývoje. Dále je potom navržena a implementována aplikace pro podporu analýzy rizik. V závěru práce je potom uveden příklad použití.
Nástroj pro podporu obchodních procesů na mobilních platformách
Svoboda, Roman ; Trchalík, Roman (oponent) ; Kreslíková, Jitka (vedoucí práce)
Náplní této diplomové práce je návrh nástroje pro podporu obchodních procesů na mobilních platformách. Práce se zabývá problematikou systémů Enterprise Resource Planning, dále synchronizací databází a možnostmi bezpečného přenosu dat mezi mobilním zařízením a serverem. Součástí práce je i seznámení s nejrozšířenějšími mobilními platformami a nástroji pro vývoj multiplatformních aplikací. V poslední části práce se nachází návrh aplikace pro podporu obchodních procesů na mobilních zařízeních, popis její implementace, použitých nástrojů a testování.
Mobilní aplikace pro systém monitorující optická vlákna
Vaverka, Jan ; Myška, Vojtěch (oponent) ; Dejdar, Petr (vedoucí práce)
Hlavním cílem této diplomové práce je vývoj multiplatformní mobilní aplikace ve frameworku Flutter pro platformy iOS a Adnroid. Aplikace bude vzdáleně komunikovat s~analyzátorem optických vláken skrz server. V úvodu práce je popsána problematika optických vláken a možnosti zabezpečení. V další části jsou popsány možnosti komunikace mezi aplikací a serverem, rovněž je zde popsán framework Flutter. V praktické častí je navrhnuta komunikace mezi aplikací a serverem. Velká část diplomové práce se věnuje návrhu a vývoji multiplatformní aplikace. Poslední část se věnuje testování komunikace mezi aplikací a serverem.
Nástroj pro podporu agilního vývoje softwaru
Veverka, Pavel ; Bartík, Vladimír (oponent) ; Kreslíková, Jitka (vedoucí práce)
Cílem této práce je navrhnout systém pro podporu agilního vývoje softwaru ve virtuálním týmu. Jsou zde uvedeny metodiky agilního vývoje a některé dostupné nástroje pro jeho podporu. Aby mohl být systém použit v širokém spektru zařízení, je v práci uveden také teoretický rozbor multiplatformních možností vývoje aplikací. V dalších částech je popsán návrh a implementace pomocí webových technologií. Na závěr je systém demonstrován na modelovém příkladu a jsou navržená jeho rozšíření.
Multiplatformní karetní hra s umělou inteligencí
Trejtnar, Martin ; Chlubna, Tomáš (oponent) ; Matýšek, Michal (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá umělou inteligencí v karetních hrách. Cílem je implementovat multiplatformní hru tohoto žánru v herním enginu Unity, shrnout možné přístupy vytváření inteligentních protihráčů a pro zvolenou hru navrhnout a popsat metodu nejvhodnější, případně kombinaci několika. Provedený výzkum ukázal, že problémová doména je u karetních her většinou dosti specifická a to znesnadňuje užití univerzálních algoritmů. Zvolený problém je vyřešen formou rule-based umělé inteligence. Podařilo se vytvořit inteligentního hráče pro zástupce z kategorie imperfect information games, což je jeden z hlavních přínosů této práce. Ačkoli se dopouští drobných taktických prohřešků, jeho chování většinou blízce připomíná smýšlení středně zkušených hráčů.
Mobilní aplikace pro systém monitorující optická vlákna
Vaverka, Jan ; Myška, Vojtěch (oponent) ; Dejdar, Petr (vedoucí práce)
Hlavním cílem této diplomové práce je vývoj multiplatformní mobilní aplikace ve frameworku Flutter pro platformy iOS a Adnroid. Aplikace bude vzdáleně komunikovat s~analyzátorem optických vláken skrz server. V úvodu práce je popsána problematika optických vláken a možnosti zabezpečení. V další části jsou popsány možnosti komunikace mezi aplikací a serverem, rovněž je zde popsán framework Flutter. V praktické častí je navrhnuta komunikace mezi aplikací a serverem. Velká část diplomové práce se věnuje návrhu a vývoji multiplatformní aplikace. Poslední část se věnuje testování komunikace mezi aplikací a serverem.
Multiplatformní karetní hra s umělou inteligencí
Trejtnar, Martin ; Chlubna, Tomáš (oponent) ; Matýšek, Michal (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá umělou inteligencí v karetních hrách. Cílem je implementovat multiplatformní hru tohoto žánru v herním enginu Unity, shrnout možné přístupy vytváření inteligentních protihráčů a pro zvolenou hru navrhnout a popsat metodu nejvhodnější, případně kombinaci několika. Provedený výzkum ukázal, že problémová doména je u karetních her většinou dosti specifická a to znesnadňuje užití univerzálních algoritmů. Zvolený problém je vyřešen formou rule-based umělé inteligence. Podařilo se vytvořit inteligentního hráče pro zástupce z kategorie imperfect information games, což je jeden z hlavních přínosů této práce. Ačkoli se dopouští drobných taktických prohřešků, jeho chování většinou blízce připomíná smýšlení středně zkušených hráčů.
Realizace systému pro správu klientských objednávek v restauračních zařízeních
Exner, Michal
Tato diplomová práce se zabývá návrhem a realizací systému pro správu objednávek v restauračních zařízeních. Hlavním cílem bylo vytvoření multiplatformní mobilní aplikace, která umožní uživatelům objednávání položek skrze webové REST API a následná distribuce objednávek k obsluze podniku. Systém ověřuje pravost objednávek pomocí unikátních dynamických QR kódů.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 20 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.